Een blog!

Na heel wat aanmoedigingen van mijn vriendin Bente en andere vrienden en familie, heb ik vandaag mijn blog Kervel & Tijm opgestart en wil ik in de toekomst regelmatig mijn verhalen en ideeën met jullie gaan delen. Ik ben er trots op dat ik vandaag eindelijk deze stap heb gezet en heb zin in het bloggen.
Ik begin steeds meer in te zien dat het belangrijk is om tijd voor jezelf vrij te maken en in die tijd iets te doen wat je leuk vindt en wat jou inspireert. Dat is wat ik nu ga doen met deze blog: tijd voor mijzelf vrijmaken om te bloggen en te schrijven over dingen die ik leuk vindt.

Vandaag wil ik dan ook een ode brengen aan mijn lieve vriendinnetje Bente en mijn lieve vriend Maurice die mij helpen bij het opzetten van mijn blog en mijn creativiteit weer wakker maken. En om hen te bedanken heb ik Maurice vandaag getrakteerd op koffie en voor Bente een bosje rood/gele tulpen gekocht. Houden jullie ook zo van tulpen?

collage blog 12042015Bente heeft een Slowjuicer (hebben, hebben, hebben!) en we hebben vanmiddag een heerlijk sapje gemaakt van wortel, sinaasappel en peer. Dit geeft ons energie om lekker samen aan onze blogs te werken! Zelf zou ik ook graag een slowjuicer kopen, hij staat op mijn Wishlist (een app die ik gebruik voor allerlei to-do of hebbedingen lijstjes). Ik hou van lijstjes maken! Het geeft mij meer overzicht in wat ik bijvoorbeeld nog moet doen de komende week, maar helpt mij ook als ik boodschappen ga doen (boodschappenlijstje!). Voor vanavond staat er op de to-do lijst: samen koken met Bente en het daarna lekker opsmikkelen! We moeten wel nog bedenken wat we gaan eten en hebben dus nog geen boodschappenlijstje… Wat staat er vanavond bij jullie op het menu?

Fijne zondagavond!

 

 

2 gedachtes over “Een blog!

Geef een reactie

